keskiviikko 13. tammikuuta 2016

Unelma vuodelle 2016

Mulla on tälle vuodelle yks iso unelma; päästä Thaimaaseen. Ilmoitin kyllä jo, että syksyllä me mennään Thaimaaseen. Vielä ei oo rahatilanteen takia lentolippuja varattu, mutta heti kun arki lähtee rullaamaan aion säästää matkarahat. En oo vielä ihan varma, mut reppureissaus olis houkuttelevin vaihtoehto. Thaimaassa on niin paljon nähtävää ja koettavaa, ettei kaikkea voi keretä kokemaan, kun tarkoituksena ois olla 2 viikkoa. Mutta enemmän näkee reppuselässä kuin yhden hotellin aurinkotuolista. En malta odottaa. Jossain saarella bungalowin terassilla mojito kädessä kuulostaa vaan liian täydelliseltä. Oon vaan selaillu nettiä ja tutkinu thaimaata sohvalta käsin, KAIKKI REISSUVINKIT OTETAAN VASTAAN. Snorklaaminen, fullmoonparty ja löhöily on ainakin tällä hetkellä mun ykkössuosikkisuunnitelmat. Onneks mun matkaseuralainen on varsin sopeutuva; kaikki käy, kuhan sen ei tarvi hoitaa asioita. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

piristä mua, darling