sunnuntai 13. tammikuuta 2013

You don't seem to know, or seem to care what your heart is for.

~ On se helvetin väärin, et sun kaltainen laatudaami,
viettää illat yksin vaik ois miljoona ottajaa ~

Sunnuntaifiilistelyä kotona nyt. Viikko takana itkupotkuraivareita ja ylpeyttä kouluhommista.

Yöt ja aamut menny valveilla...

Ulkonäköpostauksia multa, huh! Elikkä kerrankin aamulla aikaa ottaa kuvia ja postailla päivän ulkonäköä. Tää tais olla tiistailta. Ps. näytän iha possulta, koska mulla oli kamala näppy naamassa ja jouduin tunkemaan meikkivoidettakasvoihin, mitä yleensä en tee. Tikkurilan värikarttahan musta sit tuli omasta mielestäni ja ehkä toi meikkivoidekin viesti mulle jotain, kun levitin ne valkoselle topille ensiks...

Tuossa vielä tiistailta, elikkä yläoikee: Tatun Nomination ja Jennin Afrikasta tuoma koru. Alavasen mummolta ristiäislahjaksi saatu kultanen sydän. Ja alaoikee yks lempparihajuvesi.


PS. Tatu sai suostuteltua mut perjantaina teinibileisiin, siis oikeeseen teinihelvettiin. Voi hyvä luoja god damn oh fuck, Luojan kiitos oon pian 20, eli mun ei kuulukaan enää nauttia teinielämästä? :Dd (+ eilen söin valmisperunamuusia ja mikrolämmitteisiä nakkeja, ehkä kammottavin kokkaus ikinä...)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

piristä mua, darling