perjantai 11. tammikuuta 2013

Fuck you, I smile.

Jos nukahtaa ja herää aina kyynelten kanssa, taitaa olla aika surullinen.

Tää viikko on ollu tuskallinen. Mä en oo saanu nukuttua kun yhtenä yönä kunnolla (11h) muuten on ollu olematonta. Mä oon aivan rättipoikkiväsyny ja vittuuntunu. Tää viikko on lisäks ollu tosi stressaava. Opinnäytetyöstä sain tällä viikolla 20 sivusen ja 24-leirikin meni hyvin. Oon siis itestäni melko ylpeä kuitenkin, vaikken tajua millä voimalla oon ton kaiken tehny. Juuri nyt ajattelen lonkeron avaamista ja pian sen teenkin, tyhjennän mun pään. Koulustressin lisäksi, mulla on tosi yksinäinen ja hylätty olo kokoajan. Ehkä teen siitä tiedostamattani ihan liian ison jutun itelleni, mut kun tuntuu siltä, niin sitten tuntuu. oon kauheen pahoillani, et moni joutuu kestämään mua tällasena, mut kai tää joskus helpottaa. Oon rikki. 
Aattelin kuitenkin, et ens viikolla kaikki muuttuu, elämä on ilosta ja fuck that shit. En kuitenkaan tiiä, kun pelkään niin paljon ja oon niin heikko, enkä haluu luopua ja mulla ei kuitenkaan oo enää mitään. Aina voi yrittää. Ainoo toive multa ens viikolle kyllä ehkä olis se, että joku muistais mun synttärit, että joku onnittelis mua ja että sais mut aidosti hymyilemään ja parantas mun oloa edes vähän, olis mun.

ps. mulla on tosi paljon kuvia tulossa, mut mä en yksinkertasesti nyt jaksa. en jaksa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

piristä mua, darling