sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Lihaa.

Day 7 

Söin lihaa. Leivoin sämpylöitä ja ostin jauhelihaa, jotta sain maailman parhaimpia hamppareita. Jatkan silti "lihatonta lokakuuta" vaikka en täysin lihattomana aiokaan olla. Oikeastaan ei edes tuntunut pahalta tai kaduttanut lihan napostelu. Tiedän, että syön muutakin kuin lihaa.

Day 8

Eilisiä hamppareita, ja sämpylöitä ihan juustolla. En käytä leivän päällä leikkeleitä, pelkästään juustoa, koska se on helppo keino välttää lihan syöntiä.

Day 9

Keskiviikkona söin töissä nakkikastiketta ja illalla Tatu tuli käymään ja se ei mun vegeruokia syö, niin sitten se kokkaili meille kanaa. Voi luoja se maistu hyvälle! Kanaa ensimmäistä kertaa aikoihin, uh nam! 

Day 10 

Torstaina olin niin väsynyt, että alennuin syömään uunipitsaa. Mozzarella ristorante. Ei se ollut sitten niin hyvää enää, kun joskus syönyt niin paljon sitä, mutta kyllä se maistui. Ja päivä sujui vegeillen!

Day 11

Perjantaina laiskotti taas kokkailun suhteen, joten grillin ranskalaiset toimi hyvin.

Day 12

Pinaattilettuja ja baarin jälkeen grilliranuja.

Syön ihan laittoman vähän, huonoa ruokaa. Saatan syödä kerran päivässä, suositellun viiden kerran sijaan. Mä en oikeasti syö ton enempää kun olen kertonut. Oon miettiny et pitäis alkaa vähän tarkailla ja seurailla syömisiä ja syödä oikeasti enemmän ku kerran päivässä. Noitten lisäksi olen tainnut muutaman karjalanpiirakan juustolla syödä. Mikä mua vaivaa?! Mä rakastan ruokaa ja syömistä, mut silti syön noin vähän. Pakko tsemppaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

piristä mua, darling