keskiviikko 16. tammikuuta 2013

I'm living the life I love.

Alotetaan eilisestä... Tossa siis eilistä naamaa ja vaatetusta. Toi paita on Tatun, mut toi on maailman ihanin ja en anna tota koskaan sille takasin. Housut on oikeasti vihreät, mutta siltä ne ei tässä näytä. Mutta niin... Nää mun "päivän kuvat" on ihan typeriä. Näytän lähes jokapäivä ihan samanlaiselle. Ei, vika ei siis ole näissä kuvissa, vaan mussa! Miks näytän joka päivä samalle? Tai no oikeestaan, on näissä kuvissakin ehkä vikaa. Otan ne aina typerästi peilistä ja samallalailla. Mutta kun ei mulla ole ketään kuvaajaa. Enkä mä enää ole jaksanut edes kameraa kannella, tai no, en oo nyt tehny muuta kun käyny koulussa, et se ei kyllä oo kovin näkemisen arvonen. Toisaalta, voisinhan mä tehdä postauksen mun koulupäivästä joskus, vai?

No mutta kuitenkin, enempää noita kuvia manaamatta helvettiin, mitäs mä eilen tein... Ainakin myöhästyin koulusta. Sitten mä taisin koulun jälkeen olla tosi väsynyt. Eikun niin! Eilen mä koulun jälkeen kävin kaupassa ja ostin mummon antamilla rahoilla itselleni syntymäpäivälahjaksi paistinpannun ja kahvipurkin. Sitten olin ihan innoissani synttäreistä. Mietin mitä kaikkea voisin tarjota, voisin tehdä itse jotain syötävää, ehkä myös boolia. Ostin jopa kertakäyttöastioita jo. Oon siis oikeesti aika innostunu, ja olen edelleen. Sitten kun tulin kotiin ja ajattelin asiaa siivoaminen tai ruuan laitto, mua alko väsyttää hurjasti. No, vetelin sitten lähes kokonaisen patongin ja kaisersalaattia. Enkä koskaan tehny ruokaa. Illalla sain katsomon toimimaan ja katoin ekalla Iholla-jakson ja istten telkkarista sen toisen. Rakastan sitä ohjelmaa, ja aion seurata sitä. Se oliskin ainoo ohjelma jota seuraan. 

Oon oikeasti aika tosi huono kattomaan telkkaria, enkä ikinä kato sitä. Tai katon aika paljonkin, silloin kun Tatu on käymässä. Me katotaan aina telkkaria, koko ajan. Mutta sillon mä en yleensä päätä kanavaa. Ehkä vähän pakostakin oon alkanu tykkäämään ihmeellisistä sarjoista, kuten Huutokaupan metsästäjät, se on oikeesti aika hyvä! Mutta muuten oon huono kattoon teeveetä. Se on mulla usein auki, mutta mutella ja kuuntelen koneella musiikkia. Mulla on turvallista, jos teevee on auki. Oon siis sähkön ylikuluttaja... No lähtipä tää juttu nyt taas ihan lapasesta, enkä oikeestaan muista mitä piti kertoa. Olin kuitenkin väsynyt illalla ja Iholla-jakson jälkeen laitoin hyvän yön viestin ja puhuin iskän kanssa puhelimessa ja sitten nukahdin heti. 

Mä en tiedä mitä on tapahtunut, mutta mun unirytmi on täydellinen. Ennen yhtätoista olen untenmailla ja aamulla heräilen hyvissä ajoin toimimaan, siis ehkä seittemältä. On kivasti aikaa aamuisin ja oon pirteenä puoli 9 koulussa. Oon kyllä tosi hidas aamusin. Ja teen kaikkea yhtäaikaa. Meikkaan, syön, puen, laitan hiuksia, olen koneella... Teen noita mun aamutoimia tosi lomittain ja sekasin. Oon hassu. Mutta mä oon vaan semmonen aamuhimmailija.
Hahhaha. Tänään meillä oli koululla kirppari. Aamulla sitten etsin myytäviä vaatteita. Lattia ja kaappi näytti siis aika sekavalta. (1) Illalla vaikka laiskottikin hurjasti päätin sitten ahertaa ja siivosin koko kaapin. (2) Mun kaappi ei varmaan ikinä oo ollu noin siisti! Mutta se on myös täysi. Siellä on hirveesti vaatetta, muttei mitään päällepantavaa. Enkä käytä kaikkia vaatteita, mutten voi heittää pois. Kaks mun kaveria kommentoikin mua hamstraajaksi, toinen jopa uhkasi tehdö ohjelman Himohamstraaja Suomi musta. Hah. En ole. Ehkä vähän.  Annoin kyllä jo Tatulle luvan, että kattoo mun kaapista rumia ja tyhmiä vaatteita, ja niitä mitä en siis käytä, ja ottaa ne pois sieltä. En ite kykene sellaseen, en osaa heittää mitään pois. Sitten ajattelin myydä ne vaatteet ja niistä saadut rahat laittaa säästöön ja ostaa uusia, sellasia vaatteita, mistä mä oikeesti tykkään. 
 Koulunkirpparilla en mitään hullua voittoa tehnyt, lähinnä pieniä juttuja myin, ja ostin. Yhden kaverin kanssa sitten tehtiin vaihtareita. Mukaan tarttu kuvassa näkyvä laukku, joka on kuvan mustavalkosuudesta huolimatta tuon värinen, kahet korvikset, farkkulegginsit, löhöhousut ja yks paita, NIIN ja ehkä huikein ostos GTA Vice City. Nyt pitää vaan hakea Tatun muistikortti, niin voin menettää pelille mun elämän. Nyt olen jo melko väsynyt, kuten alla olevasta kuvasta varmaan huomaa, joten taidan uppoutua peitonalle kaakaomukini kanssa ja alkaa tuijottamaan juuri alkavaa suosikkisarjaani! Hyviä öitä ihanaiset, puspus!

Mä oon ollu niin rikki. Mä oon ollu niin uupunu. Mä oon ollu niin sairas. 
Nyt mun asiat on kuitenkin hyvin. Mä saan yöt nukuttua. Mulla on voimaa. 
Mä en ole niin epävarma. Mä en työnnä ihmisiä pois. Mä en pelkää olla lähellä.
Mä en hylkää sitä enää ikinä. En koskaan. Koska enhän mä edes pysty.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

piristä mua, darling