torstai 29. marraskuuta 2012

Pipinä.

Huh terve. Oon nukkunu 4 tuntia, ja enää uni ei tuu. Kuume on olosta päätellen laskenu, mutta edelleen mittari näyttää 37,6. Jep eli oon kipeenä. Mua on jo pari päivää särkeny joka paikkaan ja olo ollu mitä ahistavin, mutta eilen illalla se oli pahinta, kun kotiin töistä tulin. Kuuden jälkeen olin kotona ja suihkun kautta makasin peiton alla ja koitin pitää itteäni hereillä. Ei onnistunu kovin vahvasti, sillä nukahin Vampire Diaresin aikana ;o Äsken tosiaan heräsin ja nyt mietiskelen maailmaa. Ensinnäkin, miks mulle tulee tällanen tauti, kun oon työssäoppimassa? Mulla on todella harvoin kuumetta yli 37,3 tai varsinkaan tällasta oloa. Mua sattuu päähän, ja huippaa heti jos nousen seisomaan. Ei mulla tollasia oireita oo ollu, että huippaa. Nyt olo onkin niin avuton ja heikko, että en voi tehdä mitään muuta kun itkeä. Alpo ihana soitti mulle illalla ja toivo parantumista, ja ois lähteny kaupasta ostaa mulle suklaata jos oisin kyydin tarjonnut, mutta oikeasti, EN_PÄÄSSYT_SÄNGYSTÄ_YLÖS.. edes kun kyseessä oli suklaa?!?! Nyt tuntuu että haluun kuolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

piristä mua, darling