keskiviikko 8. tammikuuta 2014

oletko kotona? osa1



Nyt siis vihdoin ja viimein aion näyttää vähän tätä mun asuntoa pala kerrallaan. ELIKKÄ tossa on nyt mun sohvaa, joka yleensä kerää kaiken tavaran lautasista ja sipsipusseista kuumemittariin ja hiuspinneihin. Nyt kuitenkin siistinä. Lisäksi tarkemmin kuvia tyynyistä. 

    Rakastan tyynyjä, niitä pitää olla paljon paljon! 2. kuvassa on tuo turkoosi tyyny. Se on mun lemppari, tai oikeastaan niitä on kaksi. Sain ne äitiltä joululahjaksi ja ne on tehty samasta kankaasta kuin mun verhot, jotka näytän joskus tulevaisuudessa. 3. kuvassa pieni autotyyny, joka on ostettu muutama vuosi sitten Robinhoodista ihan vaan siksi, että se oli niin kiva ja söpö. 4. kuvassa on tyyny, jonka sain työssäoppimisjaksoni päätyttyä Monikulttuurikeskus Saagasta. Sen on tehnyt yksi mies, joka muistaakseeni oli Iranista kotoisin. Hän oli hymin lahjakas erilaisissa käsitöissä ja teki näitä Saagassa myyntiin. Tällä tyynyllä on siis tunnearvoakin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

piristä mua, darling