torstai 23. tammikuuta 2014

oletko kotona? 3 ja rauha

Keittiöön juuri laitettu liitutauluni! Oh, how much I love it. Ostin tosiaan viime viikolla (?) muiden hassujen heräteostosten seassa Alemakasiinista liitutaulutarraa. Tuo ei kovin kallista ole (5,95?) ja siinä tulee kahen metrin suikaleen lisäksi kolme väri- ja kaksi valkoliitua. Tolla saa helposti ja halvasti piristettyä kämppää ja sitä on vielä luvassa lisää, kunhan tässä innostun... Tosta helppoa en ehkä sittenkään allekirjottais, sillä sen paikoilleen laittaminen ilman ilmakupruja meinas raastaa hermoja pahemman kerran, mutta nyt se on jotenkin paikoillaan. Tota oli onneks helppo repiä aina irti ja liimata uudestaan. Eikä jäänyt repsottamaan. Eli toi on siis vähän niinkuin kontaktimuovia, poistetaan suojapaperi ja laitetaan paikoilleen. Noh, toi kuulosti vähän liian helpolta, mutta kuitenkin :--D Lisäksi 'kehystin' ton mun noppateipillä. Ihana lisä keittiössäni! Mitäs sanotte? 


Sitten toisille nurkille asunnossani, eli tuonne pikkuruiseen makuutilaan. Siellä seinällä komeilee minun rakas unisiepparini. Olin kauan haaveillut tuollaisesta ja viime kesänä Jenni sellaisen minulle ulkomailta toi. Tuo on aivan ihana ja kuuluu mun suosikkeihin tässä kämpässä, ehdottomasti. (Kuten huomaatte, seinät ei ole miltään osin se kaunein asia tässä asunnossa, mutta hämään ne pois silmistä. Ei niitä ohimennen täällä huomaa.)


Täällä on melko hiljasta ja rauhallista ollu nyt viime aikoina, kun Tatu ei ole täällä oikeastaan ollenkaan ollut nyt pariin viikkoon. Olen siitä syystä yrittänyt olla paljon menossa ja 'ajattelematta' tätä hiljaisuutta. Onkin ollut ihan uskomattoman ihania iltoja kavereitten kanssa viime päivinä. Meillä on ollu tyttöjen baari-ilta, lautapeli-ilta ja sitten ihan muuten vaan kaiken näköistä. Oon kuitenkin kerenny vähäsen 'nauttimaan' tästä rauhasta ja yksinäisyydestä, silloin tällöin. En oo oikeen kauheen hyvin tota osannu, vaan on pitäny säntäillä joka paikkaan tylsyyksissä. Nyt kuitenkin aion sunnuntaihin asti olla kotona mahdollisimman paljon ja osata nauttia tästä yksinäisyydestä. Aion syödä hyvin, maata sohvalla, kattoa elokuvia ja sarjoja, lakata kynsiä, neuloa, maalata, valokuvata, ulkoilla, käydä salilla, nukkua, herkutella, sisustaa... Saa nähdä montako juttua noista tulee tehtyä, mutta yritetään ainakin! Ja toki välillä kerkiää ystäviäkin nähdä varmasti, mutta aion keskittyä itseeni huolella! (En ole mitenkään yksinäinen, vaikka yksikseen olen ollutkin, siis yrittänyt olla. Koitan vaan opettaa itseni uudestaan nauttimaan tästä, enkä mennä viipottaa. Sunnuntaina sitten taas täällä on seuraa mulla, niin pitää nauttia vielä kun kerkiää ;> )



Tälläistä on mun yksinäisyyden nauttiminen aina välillä... Ihanaa hemmotella itteään!

























Ihana rasiani. Alemakasiinista tuli tuokin ostettua. Mun lempifarkkuihin tuli reikä ja ostin sitten neulaa ja lankaa, jotta sain ne korjattua. Jotta neula ja lanka on tallessa seuraavienkin reikien kohdalla, niin ne säilyy tuollaisessa söpössä peltirasiassa, love it.

PS. Mä oon tosi onnellinen ja hyväntuulinen. Toi valo mikä tuolta taivaalta tulee ja mikä täällä maassa ton valkosen aineen takia jo näkyy niin on ihan mahtavuutta. On ollu niin nättejä ilmoja, että oikein harmittaa, ettei ole kerennyt niitä vielä kuvailemaan. Saa nähdä miten huomenna... Nauttikaa talvesta, vaikka toi pakkanen välillä ärsyttääkin, mutta kyllä se siitä! Jos joku tietää Äänekoskella hyviä kuvailukohteita, niin mulle voi ilmottaa. Hyvää talvea muruset!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

piristä mua, darling