sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Haastettu.


Ohjeet:
Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, jolla on alle 200 lukijaa.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaaja, jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista. 

Elikkä, 11 asiaa musta... Yks. Mä pelkään paljon kaikkea, pahin on käärmeet. Ne on pahinta ikinä. Kaks. Mä olen toivottoman lälly. Siis ihan romantikkojen romantikko, itkunyyhkis. Ok, Myllis voittaa itkemisessä. Kolme. Mä asun helvetin pienessä yksiössä ja mä oikeestaan haluun pois tästä. Ja tiskikoneen. Neljä. Mulla on koirakuume. Mä haluan koiranpennun. Viis. Mulla on maailman parhaimpia ystäviä. Ne lohuduttaa ja pitää puolia ja. Kuus. Mä rakastan mun peittoa, koska se on tuplapeitto, ja jos ei voi käpertyä toisen viereen, voi käpertyä peittoon. Seiska. Mulla on keväällä ammatti! Mä olen nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaaja. Kasi. Mä olen onnellinen. Oikeesti tosi onnellinen. Varsinkin aamuina, jolloin aurinko paistaa ikkunasta, herään toisen vierestä, eikä oo kiire. Sillon mä oon kaikkein onnellisin. Ysi. Vaikka haluisin uuden kodin, kotona on ihanaa. Voi näyttää rumalta ja se on ihan kivaa. Kymppi. Poltan tupakkaa, mikä ei oo hyvä asia. Ykstoista. Oon haaveilija. Haaveilen tosi monista jutuista, kuten uudesta kodista, koiranpennusta, ulkomaanmatkasta, ihan oikeesta poikaystävästä, kesästä, lautailemisesta, ulkomaille muuttamisesta... Kaikesta. 

Sit vissiin kyssäreihin, 1. Millainen olit pienenä? En muista... Taisin olla ihan suht rauhallinen ja helppo. Kaikkee mitä en nyt oo. Ainakaan en tykänny tutista, sen mä tiedän. 2. Oletko tehnyt jotain sellaista mitä kadut? Jos olet niin mitä? En mä mitään pahemmin kadu, kaikki on vaan elämää ja kaikesta oppii jotain, mutta jos mä tähän nyt sanoisin jotain, enkä olis tylsä, niin sanon sen, että mua kaduttaa, että unohdin mun ystävät silloin kun olin niin toivottoman ihastunut, ettei maailmassa ollu mitään muuta kuin se yks ihminen. 3. Mitkä neljä asiaa ovat lähimpänä sydäntäsi? Mä en osaa vastata tähän. Ihan perus, rakkaus, turvallisuus, välittäminen, ja hauskanpito. En osaa sanoa muuta. Tai no jos pitäis sanoa neljä asiaa, niin varmaan siinä olis kolme perheenjäsentä ja yks muu. 4. Jos saisit aivan mitä vaan, mitä haluaisit? Olla onnellinen jatkossakin. Ja sitten vielä.... En ees alota. 5. Oletko koskaan ollut putkassa? Jos olet, miksi? En ole. 6. Jos saisit olla kaksi päivää ihan kuka tahansa, kuka olisit? Varmaan joku öö en mä tiedä hitto! No vastaan perus, oisin joku rikas, ostasin mulle itelle kaikkea ja sitten mulla olis ne kaikki kun en enää ois se. 7. Tykkäätkö laittaa itse ruokaa vai haetko mieluummin jostain valmiina? Joskus on kiva hakea ruokaa jostain, mutta kyllä mä tykkään sitä laittaakin. Varsinkin on kaikkein ihaninta, jos laittaa porukassa vaikka kavereitten kanssa. 8. Mikä oli unelma ammattisi pienenä? Näitä on ollu paljon, papista ja eläinlääkäristä parturiin ja ties mihin. 9. Raha vai rakkaus? Miksi? Miksi ei? Rakkaus ( ja rikas mies). Siksi koska mä tarvin rakkautta. Ja siksi ei, koska mä en tarvi rahaa, jos ei oo rakkautta. ps. en tiedä ketään, joka vastaisi raha? 10. Oletko koskaan suuttunut niin että olet hajoittanut jotain? Jos olet, niin mitä? Itteni ainaski. Oon varmasti muutakin. 11. Suklaa vai salmiakki? Miksi? No suklaa, koska ilman suklaata ei voi elää!


Uudet kyssärit, 1 MITÄ ON RAKKAUS? 2 MITÄ HALUAISIT JUURI NYT, JOS PITÄISI SANOA VIIDESSÄ SEKUNNISSA? ( ei saa huijata) 3 MILLAINEN VIIKONLOPPU SINULLA OLI? 4 MILLAINEN PÄIVÄ HUOMISESTA ON TULOSSA? 5 MITÄ ON OLLA ONNELLINEN? OLETKO? 6 MISTÄ SUUTUIT VIIMEKSI? 7 MITKÄ ON 5 LEMPIBLOGIASI? MIKSI? 8 MIKÄ ON LEMPIVALOKUVASI, JONKA OLET ITSE OTTANUT? (mielellään kuvalla vastaus) 9 MISTÄ HAAVEILIT VIIMEKSI? 10 MIKÄ ON LEMPIVAATTEESI/ASUSTEESI JUURI NYT? (kuva tai sanat) 11 KUVAILE BLOGIASI KOLMELLA SANALLA.

Haastan 11: Lotta, Hanna, Milka, Maija, Jossu, Roosa, Susanna, Jonna, Jenna, Laura, Puustinen. Ps. Käykää kattomassa tyttöjen blogeja, ne on ihania! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

piristä mua, darling