keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Happy New Year!



Hyvää uutta vuotta vaan kaikille! Mun vuosi vaihtu nätisti Sinin kanssa siellä sun täällä. Ja nättiys katos kuvioista, kun mä tein itelleni uuden vuoden lupauksen, et mä en satuta itteäni enää tahallani. Jos mä en riitä, enkä oo se ainoo, mua ei ole. Eli jätin taakseni viimevuoden lisäksi elämäni ihanimman ja samalla sen kamalimman ihmissuhteen. Nyt ei ole ehkä maailman parhaimmat fiilikset, joten enpä tässä enempiä höpötä, mutta tulin vaan uutta vuotta toivottelemaan teille! Nyt mä selaan 20 kerran kaverini läpi ja mietin vielä kerran, et kelle mä oikein soitan. Siellä on tasan yks ihminen, jolle mä tahdon soittaa, mut sille mä en soita. Tästä ei voi muuta kun vuosi muuttua paremmaksi...





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

piristä mua, darling